Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 11 augustus 2012

in plaats van borduren

Vanmorgen weer een workshop gedaan samen met Tonny. Zij is een enthousiaste borduurster. Dat was ook de kaart voor vandaag. Ik heb het nog één keer geprobeerd maar dat is toch echt niets voor mij! Vandaar dat mijn kaart zonder borduren is en met een randpons en 3 d figuurtje.
Thuis nog wat vlindertjes erbij gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten