Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 18 mei 2013

twee heel verschillende kaarten gemaakt tijdens een workshop


De kaart is met een geborduurde rand. Het heeft even geduurd voordat ik het patroon door had. Maar nu het lukt vind ik het leuk om te doen.
De kaart met bloem en achtergrond is één stempel. Daarna ingekleurd met water pen en distress inkt.
De randen van de kaart bruin gemaakt met dezelfde inkt. Daarna bloemetjes, een rand en tule om het af te maken. Ook wat glinstertjes.

2 opmerkingen:

  1. They are both so pretty. I love the embroidery on the first one. You did a really nice job of it. I like the tulle you used on the second card, it makes it very elegant. Well done on both cards. I hope you enjoyed your workshop.
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes I did.
    And I got more energy now and working at another card already with the stamp of the lazy cat. Hope to finish that one to morrow.

    BeantwoordenVerwijderen