Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zondag 19 mei 2013

zelfde kaart maar iets anders



Vandaag kon ik niet kiezen dus heb ik twee kaarten gemaakt. Eén met en één zonder jute.
De kaart is opgebouwd met papier uit een mini deco boekje met allemaal warme rode kleuren.
Dit keer niet netjes gesneden maar gescheurd en dat geeft een leuk effect. Ook binnenin waar geschreven kan worden is het op dezelfde manier gedaan.
De randjes zijn gekleurd met een sponsje en distress inkt van Tim Holz "aged mahogany"
De kat is een stempel die ik van mijn schoonzusje heb gekregen. Ingekleurd met de copic sketch markers nr.C00, C1, C3 en G20. Ook deze heb ik gekocht in Amerika maar zijn ook hier te krijgen alleen wel duurder.
De tekst stempel is van Marianne Design.

1 opmerking:

  1. Decisions, decisons! :)
    Well, I think you did a great job on both cards, so whether you use the jute or not, the card still looks wonderful. I love all the reds!
    Hugs,
    Lena

    BeantwoordenVerwijderen