Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


woensdag 10 september 2014

afscheidskaarten








8 kaarten!!!!
Ja ik heb mijn best gedaan.
Dit zijn kaarten die ik gemaakt heb voor de Cliƫnten Raadsleden van Reade.
Ik heb 9 jaar in de Raad gezeten en ga nu morgen officieel stoppen.
Ik heb voor ieder lid een persoonlijke kaart gemaakt.
De voorkant zegt dit al. De binnenkant laat ik niet zien omdat die echt persoonlijk is.

1 opmerking:

  1. Wow, you were on a role. Great cards, all of them and so special that each one is personalized. I'm sure they will cherish them and they are going to miss you.
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen