Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 13 september 2014

Glitter engeltje


De stempel van het engeltje heb ik al twee jaar. Maar het blijft een leuke.
Deze heb ik gekleurd met mijn copic markers. De lijntjes van de jurk en de schoenen en vleugeltjes heb ik bewerkt met glitterlijm. Verder beplakt met glittersteentjes. De rand rond het engeltje is een papieren onderzettertje met kantrandje.
Binnenin drie keer een grote sneeuwvlok gemaakt met een pons uit mijn voorraad. Dit is hetzelfde papier als de achtergrond op de voorkant van de kaart.(artemio).

1 opmerking: