Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 13 september 2014

Twee katten kaarten


Ik raak een beetje door mijn kaarten heen. Dus nu even geen kerst kaarten maar weer  kaarten voor verjaardagen en andere gelegenheden.
Deze twee kaarten lijken op elkaar maar toch een beetje met verschillende uitvoering.
Het katje is een stempel van Marianne design "sentiment" met veel verschillende tekstjes.
Het papier komt uit mijn voorraad.

1 opmerking:

  1. That little cat is adorable. Both cards are very cute and sweet. Love the papers!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen