Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 4 november 2014

95 jaar


Mijn oom wordt 95 jaar deze maand. Toen ik de vorige kaart voor een kennis aan het maken was bedacht ik mij dat iets dergelijks ook wel leuk voor hem zou zijn.
Ook hier zie je het goud van lijstje en ovaal niet goed op de foto. Gelukkig wel in het echt.
Binnenin heb ik een goudspray gebruikt. Hierdoor zie je de rondjes met 95 niet meer zo goed.
Op de voorkant zijn de cijfers in goud gemaakt een stans van Joy. Het woord gefeliciteerd is van Marianne design van een paar jaar terug.


1 opmerking: