Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


donderdag 6 november 2014

Dennenappels


Ik was eigenlijk klaar met het maken van kerst kaarten. Maar......gisteren naar de Krea Doe beurs geweest en weer zulke leuken mallen (o.a) gekocht.
Dit zijn de dennenappels van Leane creatief in 3 d.. De boomblaadjes is een stempel die ik uitgeknipt heb. De stempel is van Different Colors en de dennentak uit mijn voorraad (Marianne design).
De hulstblaadjes binnenin zijn ook van Leane en horen bij de vierseizoenenkrans.

1 opmerking:

  1. So pretty. I can't wait for my die to arrive. It's supposed to come tomorrow. I love those pine cones! Love the pretty ribbon you put on the inside of the card too!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen