Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 30 oktober 2015

Sleigh bells ring.......


De ondergrond van deze kaart heb ik een keer op een beurs gekocht. Weet niet van wie deze is.
Maar het past hier wel mooi bij. Dit kerst liedje is wat moeilijk te lezen op de foto.
Maar in werkelijkheid is het wel duidelijk.
Ik vond de kleur stempel inkt hier wel mooi bij passen.
De vredesduifjes komen weer uit mijn voorraad van vorig jaar.
Het lint aan de binnenkant heb ik al lang maar eigenlijk nog nooit gebruikt voor een kaart,
Dus nu WEL.

1 opmerking:

  1. Love your cards with the songs on them. Real festive for Christmas. Love the bling on this card, both on the front and on the inside!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen