Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


dinsdag 3 november 2015

Bethlehem


Met nieuwe mallen van Marianne Design heb ik deze kerst voorstelling gemaakt.
Het gras en hooi bij de stal heb ik ooit in Amerika gekocht. Gewoon wat lijm op het papier en er op strooien.
Het bruine is ook leuk te gebruiken al vacht van een rendier.
De grote sneeuwvlokken zijn met een pons gemaakt.
De tekst met label uit voorraad.

1 opmerking:

  1. Beautiful manger scene. Love the use of your flower soft. Perfect for this card!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen