Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


zaterdag 12 december 2015

PL anders


Ik doe mee aan een PL uitwisseling. Je wordt dan gekoppeld aan iemand waarmee je een PL gaat uitwisselen.
Ik had al een heel stuk gedaan van mijn PL toen ik de naam doorkreeg waar ik mee moest ruilen.
Ik ga ruilen met Maria uit Zweden.
Leuk, alleen had ik een Scandinavisch uitziende PL gemaakt.
Ik vond dat ik die niet naar Zweden kon sturen. Vandaar dat ik nog een PL heb gemaakt en wel bovenstaande.
De andere kan ik ook wel versturen. Eén oproepje op onze besloten site en dan heb ik zo iemand die met mij wil ruilen.

1 opmerking:

  1. Howdy! I'm only now catching up with all my comments so you will see quite a lot from me now :-) I love this PL. I wish I had the time to do more PL exchanges. Maybe in the new year :-)
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen