Welkom

Leuk dat je mijn blog bezoekt.
alle kaarten op mijn blog zijn meestal te bestellen.
Ook kan er een verzoek worden gedaan voor een speciale
kaart.
De kaarten kosten 3,00 euro per stuk (+ eventuele verzendkosten).
Niet alle kaarten zijn meer leverbaar.
Ook is het mogelijk om een verzoek te doen
voor een persoonlijke kaart of kaarten.




Kijk regelmatig want er komen nog steeds kaarten bij.
Mijn e mail adres is fonke007@planet.nl


vrijdag 11 december 2015

Scandinavisch tintje


Ik doe mee aan een uitwisseling van een PL (pocket letter) voor Kerst.
Ik was alvast begonnen met maken . Gisteren werd ik gekoppeld aan iemand waar deze voor is en die ook een PL voor mij gaat maken.
Nu is dat iemand uit Zweden. Ga nu toch nog maar een andere PL maken. Dit is vast niet speciaal voor haar.
Dus binnenkort zien jullie hier nog een andere PL.

1 opmerking:

  1. This PL is very cute. I love the blue, red and kraft colour combo you used. Very special!
    Hugs,
    Lena
    Lena’s Creations

    BeantwoordenVerwijderen